Sådan vil jeg tabe mig efter et år med konstante rejser

Så fik vi lidt fedt. Jeg har brugt tips fra Hurtigtslank om vægttab til at tilrettelægge mit forløb.

Det var bundet til at ske i sidste ende, tror jeg. Spise i restauranter hver dag, drikker mere, end vi normalt gør, og forsøger alle mulige af foodie lækkerier på tværs af fire kontinenter sikkert ikke hjælper ens talje. Og hvem ønsker at gå glip af nogen af disse ting, når de er ude at rejse.

En uge i vores 2011 rejser i Auckland – vi var temmelig fit.

Vi gjorde faktisk ret godt de første fire måneder. New Zealand og Chile var steder, hvor vi Vandreture lange afstande mindst en gang om ugen i gennemsnit, og opholder sig temmelig aktiv resten af tiden. Så kom Argentina sammen. Bøf middage, rødvin, pizza, skinke og ost sandwich og medialunas var dagskost der. Bolivia var sundere og derefter havde vi et par anfald af madforgiftning i Peru for at få os tilbage til normal. Colombia begyndte nedgangen med sin lækre mad og håndværk øl. Vi var meget mindre aktive i Europa med vores lange vandreture bliver færre og færre. Så vinter hit, og det var alle over, selv i Mellemøsten, hvor maden var sublim.

gaatur

De steder, der virkelig dræbte os: Argentina, Irland, Storbritannien, Østrig, Tyrkiet, Tyskland og Jordan. Ikke at vi klager for meget. Og må jeg tilføje lufthavne og fly? Mangel på søvn og overspisning i transit er utroligt ødelæggende for ens figur.

Så nu er vi færdige med fuld tid rejser og tilbage til en lidt mere normale rutine, selvom sidder rundt på udkig efter oversøisk arbejde og ikke at kunne udøve i den australske varme hjælper ikke. Men vi har en plan: Operation Spol tilbage, hvor vi vil forsøge at skrue tiden tilbage et år til vores montør selv. Vi behøves endda ikke slankepiller! læs en anmeldelse her at klikke her.

Pigging i Jordan elleve måneder senere. Bemærk de samme skjorter, men en meget strammere pasform.

Hvordan vil vi opnå dette? Alle ved nedbrud kostvaner ikke arbejde så vi bare nødt til at tage det langsomt og få det ud af sundere måde. Vi har en tre trin plan:
LÆS Travel Januari Bruxelles Massive

1. Spis sundt.

Vi fjerne opfedning fødevarer fra vores kost og stikning til grøntsager, frugt, magert kød og fuldkorn. Vi vil ikke være at spise forarbejdede fødevarer, rødt kød, stegte fødevarer, fastfood, snacks og raffinerede kulhydrater. Tidligere har det været med til at have en “fri dag” til at holde os fra at miste vores sind (og vi har konstateret, at vi ikke normalt spiser så meget om fri dag, fordi vi har været så godt hele ugen).

2. Curb alkohol.

Vi plejer at holde sig til øl og vin, men selv disse drikkevarer har omkring 200 kalorier pr drik, som tilføjer op hurtigt, når du har en eller to om dagen, tre eller fire gange om ugen. Vi vil skære ud alkohol bortset fra en gang om ugen, når vi har en social begivenhed. Livet stopper ikke bare fordi du slankekure.

vaegt

3. Øvelse.

Vi hader fitnesscentre så for os betyder det at få aktiv udendørs. Desværre er vi i meget varmt vejr i øjeblikket, og vores en time Kapgang på stranden tre gange om ugen har været svært at følge med. Nogle gange er det stadig 32-34 grader C ved 07:00 og det gør det svært at få en tur i før mørke. Vi er nødt til at begynde at få op tidligt i morgen at gå, hvis vejret holder det op.

Desværre er dette ikke en post, der indeholder en magisk formel til at hjælpe andre tabe post-rejse, men jeg tænkte jeg ville dele vores kamp med dig. Johns mål er at tabe 15-20 kilo, og jeg har brug for at tabe omkring fem at komme tilbage til vores pre-rejse vægte. Vi holder dig opdateret om udviklingen.

I mellemtiden hjælpe os: har du nogen tips til at tabe sig, holde det ud eller forhindre rejse vægtforøgelse i første omgang? Har du tendens til at miste eller få vægt, når du rejser?

Save

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *